är fan nå fel på mig

mår skit illa varje kväll och lite på morgonen,trött som fan och inte snacka om törstig och kissnördig. jävla skit orkar inte ens ta han om Sofia vill bara sova. Fast nu har ju victor jobbat 2 kvällar i rad fast i går var han allafall ledig på dagen. De var jävling skönt, de är ju jätte bra att han jobbar för vi behöver värkligen pengar nästa månad då vi hade tänkt flytta in i lägenheten på hel tid kan inte de innan jul:) har inte penagar till mat, fast de är ju lite bra för då hinner vi tapetsera å greja:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0