minijul

Firar minijul dag med victors släkt ganska trevligt faktiskt förutom att jag är den som alltid ska gå undan när sofia blir sur och behöver sova och alltid när hon är trött och grinig får jag ta henne eller så måste jag ta henne för jag märker på han och henne att att de inte funkar tex när hon är jätte trött är de bästa att lägga henne i sängen eller vagnen för då somnar hon oftast man kanske får guppa lite på vagnen eller så. Men han går bara runt och bär på henne och försöker trösta henne men hon blir bara mer arg tills jag tar henne och lägger ner henne då somnar hon på en gång han förstår inte sig på hennne inte konstigt att hon blir arg på hanoch jag försöker säga att han ska lägga ner henne men lyssnar gör han inte även om jag gör iordning vagnen eller så..... jätte jobbigt och jag vågar inte lämna han med henne själv för om hon blir lite gnällig bara så blir han jätte sur.... sen är han så enormt lätt retad så man får ju akta sig vad man säger för annars är han sur hela dagen...hörde att om man slutat skälla på mannen sin då är de illa om man inte orkar bry sig om att säga till om man bara anpassar sig. och jag tänker att de är själv klart att jag ska gå undan med sofia när hans släkt är här så han kan få prata med dom......han har aldrig ens erbjudig sig att ta henne när hon skriker och jag har försökt jätte länge och aldrig frågat han hur de går för mig när jag går i vägg kommer aldrig in och kollan oss....han bara sitter där som om vi inte ens fanns och bara går förbi som att han inte ens ser oss....men jag och Sofia vi har värkligen fått ett starkt band och de är de jag tror victor saknar men han måste ju göra nått för att få de lära sig att förstå henne. jag älskar min dotter överallt annat fan vad jag saknar henne när hon inte är här och fan vad jag blir glad när hon kommer tillbaka skulle aldrig vilja leva utan dig<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0