kan inte sova:(

Kan inte sova,är ledsen vi bara glider isär allt jag säger tror du att jag är arg. Vi kan inte prata längre umgås trodde allt skulle bli bättre när du fick börja jobba med tanke på hur dåligt du mådde över att du inte kunnde försörja din egna familj, och ja de börjar bli bättre med fan orkar ju inte vänta föralltid. :'( så nu sitter jag i sängen med victor på ena sidan å när jag försöker prata om att jag tycker de är jobbigt säger han bara aa eller mm. Och sofia sover i sin säng på andra sidan. Önskar jag kunde sova som hon. Lungt och skönt inte behöva bry sig om så mycket <3 älskade dotter kommer aldrig sluta älska dig. Kommer aldrig lämna dig även om jag och din pappa inte är ihop föralltid med jag hoppas de blir så vill värkigen att vi ska vara en familj.<3:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0