socker

Är nå enormt socjagker beroende hatar de har typ alltid kunat äta vad jag vill sen belv jag gravid gick upp 16 kilo sen försvann 10 på en gång å nu vet jag inte vad de står på vill gå ner i vikt hatar att magen inte är plat som innan och hatar allt jävla godis och min rygg och mage som gör så sjukt ont dom sista dagarna så orakar fan inte gå ut heller å allt godis blev bara mer efter jag sluta röka och blev gravid även om jag bara rökt i nån månad typ förutom att jag gjorde de året innan oxå så käkar godis för att inte tänka på allt jobbigt skit måste sluta snart känner mig fan fett ska till sjukgymnast nästa vecka så kanske han kan så ordningt på ryggen, och mina skit leder. Ska nog ut å gå med sofia eftee maten måste göra nåt ska bara tjata å se om jag får med mig nån trökig att gå själv....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0