älskade lilla sofia

Är i västerfärnebo igen. Utan sofia :( saknar min älskling... Men imorgon kommer hon och farmor, farfar, mamma, pappa och syrran :) behövde lite tid själv mådde inge vidare va helt sluta. Haft dw jobbigt hemma ett tag men nu känns de lite bättre ville helt inte åka utan henne men gjorde de ändå...saknar henne så sjukt mycket vill bara att de ska bli morgon så hon kommer snart... Älskar dig sjuk mycket lillaSofiia <3 kommer alltid älska dig vad än som händer kommer alltidfinnas för dig vad du än gör och vart du än är <3
så underbara ögonfransar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0