klenisar

fixat lite på bloggen. Sofia sover på mamma trevligt börjar bli riktigt trött nu när victor är borta. men har gått riktigt bra fast vi inte varit i från varandra mer än ett dygn på mer än 1 år. Saknar han. har ont i livmorden efter jag stoppat in spirall:( blää hoppas de går över snart i morgon blir de plastbuttefest så mamma å jag har bakat på fredag blir de victuscella lunch med farmor och farfar. Känner att jag skriver väldigt dåligt utam punkter och stora bokstaver å skit hehe :) mår skit dåligt ont i bihållorna och ögonen halsen. Sofia börjar bli lite klen av sprutan fast hon sover mest skriker inte så mycket. bara när hon är hungrig så snäll bebis sover oftast hela nätterna superskönt=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0