sen

Vaknade 7 av victor skulle upp och ta hand om djuren somnade om 8 inte bra för skulle laga mat köttet behövde stå i ugnenn 2 timmar men iställe vakna jag av att mamma ringde 10 och sa att dom va på väg jaja den kom in40 minuter sen så de va inte så farligt den skulle in i ugnen senast 10 men nu är den inne och allt annat är förberätt använde motöterna jag plocka upp igår stog i 3 timmar och grävde upp moröter dom måste upp innan de blir för kallt då fryser dom. Ska nog ta på mig ett par byxor och sen gå ut till kaninerna kolla så dom har vatten :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0