foton

Vartit med Amanda och Johan idag och igår supertrevligt Johan är jätte kär i Sofia. Idag va vi på tippen slängde en gammal motor och ett badkar. Har oxå beställt bildrr på Sofia och hennes 2 månader har hos oss så nu blir de att göra foto album får beställa mer om några månader igen när hon är lite större :) hon är så himmla söt älsksr henne enormt mycket. Imorgon ska vi och kolla på hus måste flytta snart jobbigt att bo hemma när man har en egen liten familj. Var på bvc idag hon var 57cm lång och vägde 5000gram följde sin kirva perfekt:) försökte lägga upp dop bilder idag gick inte så bra kunde inte logga in på datorncfår prova imporgon igen nu ska jag se klart på asterix och sen sova gonatt:) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0