skola

Förra året kollade alla för att jag var gravid nu kollar alla och undrar varför jag är i skolan och vsrt bebisen är och att magen är borta. Jaja det är ju bara en gång i veckan, så de är inte så jobbigt. Varje torsdag är jag borta från dig min älskling och varje torsdsf saknar jag dig men de är de bästa som finns att komma hem till farmor på lunchen och träffa dig och se hur glad du är när jag kommer fast du bara är 2 månader och älskar din gammelfarmor och farfar sen att ta en lång promenad på idrotten tillsammans hur skönt som helst älskar dig nå enormt mycket


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0