Suris

Saknar min bebis är ju i västerfärnebo och Maja som bor här ville vara barnvakt nu när hon kom hem från skolan så nu lagar jag och victor mat med nu är han sur och står och diskar. Så vill ha min sofia att krama på <3 saknar min familj hemma och katterna och farmor och farfar. Och allt som va innan när malin och jag träffades så mycket vi fick nu bor hon i äppelbo och jsg i borlänge så lite långt skönt att åka ditt i helgen kommer bara sakna sofia extremt mycket första gången jag åker och sover borta. Hon har vi sovit hos farmor med de va i samma stad nu ska jag åka 10mil, och svårt att ta sig hem där ifrån. Men imorgon åker vi hem. Har älskat att varit här victor har nästan inte varit sur nån gång som han annars är flera gånger om dan men ja de börjar bli jävligt jobbigt. Så trött på att han aldrig kan vara glad en hel dag. Bra att han diskar iallafall. Och varje gång vi varit in i stan för att handla har han blivit sur på nåt och surat flera timmar, och jag gör inte nåt konstigt. Och när sofia ska bort länktar han till de och tycker de är jätte skönt och typ värkar inte bry sig alls hon är ju faktiskt bara 2 månader, och arg på hennr blir han bara hon är hungrig, klart de är jobbigt när hon skriker och inte vill nåt men omhon är hungrig så vet man ju de.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0