Tja:)

/>

Hej!
Tänkte börja skriva om allt möjligt som händer i mitt liv som ungmamma. 
Var 16 år när jag träffade min kille, vi träffades när skolan började den 24agusti 2011. 
2månader senare blev jag gravid,efter mycket tanker bestämde vi oss för att behålla barnet.
De var de bästa beslutet jag gjort för den 17 juli föddes vårar underbara dotter Sofia,
3880kg 51cm i vecka 38 , efter en mycket jobbig gravidetet som började med illamående och sen vecka 32 fick vi åka in första gången för jag hade regelbundna sammandragningar, då stoppade dom de första gången sen hände samma sak i vecka 35. Förlossningen tog tid med var inte alls så jobbig som jag trodde den skulle vara. Använde bara lustgas och skulle lätt kunna göra om det, om jag slapp vara gravid:) nu är hon 7 veckor och ska döpas på fredag:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0