utflykt

Hålt på hela dagen idag vaknade 8 av att sofia var hungrig så gick upp och matade henne, sen vid 9 kom mamma upp så vi käkade lång frukost, vid 10 väckte jag Lisa för jon skulle till skolan 12 och göra ett matte test, så åkte vid 11 för skulle lämna dop kläningen till farmor och äta på tunhuken då dom hade billig mat denna vecka, mamma gick en promenard med Sofia och jag följde Lisa upp och vänta på henne, sen gick vi till petra där mamma satt och drack kaffe, sen blev de milkshake på macdonken, efter de åkte vi till bäcciz och satt i soffa ett, sen hem och kolla filmen breakfast club men mamma Lisa Victor och Sofia. Trevligt :) nu kom papa hem så nu lagas de mat strimlat kött pitabröd och grönsaker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0