vill flytta

kollade på hus idag jätte fint i mockfjärd, nu ska bara victor få jobb. jobbigt att bo hemma. kan inte bo i lägenhet. pratar med malin nu, fan vad jag saknar henne. blir nog att åka ditt nästa vecka nån gång typ onsdag eller fredag, underbart:)<3. Sofia fick en bumbo idag hon kan inte sitta så länge än och man måste hålla koll och vara beredd hela tiden när hon inte är helt stadig i nacken än:) min lilla älskling<3 Ska snart gå upp och kolla film ååh...vill så gärna flytta men bara 1 månad till victor är klar och antagligen har jobb så då ska de nog inte vara långt kvar. inte för de är nå mycket bråk eller så men de känns inte som jag och victor och sofia är en famlij de känns som alla är med och vill bara att de ska vara vi att vi ska klara oss själva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0