Jan. 22, 2013

Bvc imorgon då....sprutor:( inge kul men riktigt kul att se längd och vikt :) hon börjar bli riktigt stor.
är asstrött men sitter ändå uppe och kollar tv Victor och Sofia ligger å sover. Skönt med lite egen tid även om jag väkligen behöver gå och lägga mig. Låter som Sofia vakna. Fast Victor är ju i sovrummet orkar värkligen inte gå in nu. Känner att jag håller på att hamna i en stor nergång när jag inte kan göra nått. Har gjort de en gång tidigare inge kul alls låg i soffan och kunde inte alls röra mig då spydde jag bara så pappa fick bära in mig till sängen. Vill inte att de blir så igen så måste snacka med Victor om de behöver mer hjälp på nätterna har väldigt svårt att somna oxå specielt på nätterna fall Sofia vaknar.


Ibland hatar jag värkligen min kropp men ibland är den helt okej.


Sofia myser i pappas tröja fyfasiken va söt hon var iden och jätte nöjd de luktar ju alltid pappa då


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0