Hotel

på hotel i eskilstuna varit riktigt skönt fast just nu är de astråkigt victor sover inget bra på tv typ allt på mobilen börjar bli tråkigt:) Victor somnade typ 21 igår jag somnade typ runt 22 båda vakna vid halv 9 så gick upp käka frukost tog en promenad till stan å titta lite köpte nässpray och Victor köpte ett par skor sen satt vi på rummet kollade tv en stund, gick till statsmuseet en snabbis innan dom stängde sen blev de middag gick ut en sväng men hann inte komma så lång för de låg en överkörd anka på vägen utanför hotelet så vi fick hjälp av en av de på hotelet så den inte behövde ligga mitt i vägen så nu ligger den i en buske bredvid kändes inte så snällt att lägga den i en buske men bättre än på vägen.



imorgon åker vi hem får träffa sötaste Sofia igen

ska nog försöka sova nu börjar få ont i huvudet igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0