Sofias stora saknad



en dotter som saknar sin pappa...en dotter som knappt känner igen sin pappa....jag vet att du älskar henne och bara vill att hon ska ha de bra men när hon börjar tveka på vem du är då räcker de fan....hon bryr sig inte om saker hon bryr sig om sin pappa hon behöver inga grejer bara sin pappas kärlek....hon behöver en pappa som inte jobbar från halv 6 till 22....som bara är hem och äter hon behöver mer än de någon som leker med henne som gosar med henne.....Hon saknar sin pappa mer än något annat just nu och önskar mer än något annat att jag skulle kunna ge henne sin pappa men de går inte han måste inse själv vad han gör för jag önskar att han lyssna på mig så du slipper sakna han så...så du kan få ha en pappa. Älskar dig Sofia skulle aldrig kunna lämna dig så där<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0