Här igen

Okej aa då va jag här igen. Flera år sen jag skrev sist och mitt liv har tagit en fantastiskt vändning, jag har flyttat till Bjursås. Sofia är nu 3år och de är fullfart hon har bytt förskola. Jag är förlovad med en underbar kille och Sofia har äntligen fått en bra manlig förebild i sitt liv som hon kan leka och prata med varje dag. Så nu tänkte jag börja skriva om mig och min nya familj och min nya start med lchf och pco och skräcken att inte kunna få fler barn och längtan efter tillökning. Jag har oxå tagit studenten och börjat jobba!!! Helt fantastiskt lycklig att jag klarade skolan men en dotter och en skola som ville jag skulle sluta för jag hade Sofia. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0