Nya skor


Fick nya skor av älsklingen. Ett par promenad skor och ett par vita vinterskor med fluff i :) 
Har inte haft ett par riktiga vinterskor på flera år ska bli så skönt att slippa frysa om fötterna. Så nu när man har en kille som är intresserad av skor och tycker man ska ha riktiga skor på fötters så blir de inga fler 99kr skor från Ica. Skäms nästan över att de är de ända skor jag haft i många år. Men äntligen har jag börja må mycket bättre så jag faktiskt börja bry mig om utseende och hälsa så nu är de slut på alla mjukisbyxor och inge mer godis till middag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0