1 år har gått

för ett år sen idag var vi på ikea och för ett år sen var vi på ica maxi
för ett år sen var pappa på väg hem från prag och för ett år sen köpte mamma ett gravidetetstest till mig och för ett år sen stog jag helt förvirad med ett positivt gravidetetstest, ja för ett helt år sen fick jag veta att du skulle komma och nu precis idag är du exakt 19 veckor för 19 veckor sen låg vi inne på förlossningen och snart skulle få träffa vår älskade underbara dotter:) å jag älskar dig otroligt mycket<3

så glad att du är här med oss:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahulken.blogg.se

Hej! Jag heter Kajsa och är 20 år. Bor ihop med min fästman Mattias 24 år och min dotter Sofia på 3år :)

RSS 2.0